
Dizajn interijera najčešće povezujemo s ljepotom prostora, kreativnim vizijama i uzbudljivim prije-poslije pričama. No, iza kulisa svakog dizajnerskog projekta stoji nevidljiva struktura - poslovni modeli, ugovori, budžetiranje, komunikacija i organizacija. Upravo u tom dijelu dizajna, koji je često zanemaran u kreativnoj industriji, krije se razlika između studija koji uspjevaju i onih koji se iscrpljuju u kaosu. Zato novi Tu žive ljudi Masterclass, pod nazivom Business know-how, donosi potpuno novi pogled na dizajn - onaj u kojem estetika dolazi do izražaja tek kada je poslovna pozadina posložena. Riječ je o stručnoj edukaciji o upravljanju studijem za dizajn interijera koja će se održat 10. listopada 2025. u Zagrebu (showroom Iverpan Izlog ideja). Ususret skoroj edukativnoj radionici, razgovarali smo s Majom Mihovilović, osnivačicom studija Tu žive ljudi, koja nam je otkrila važnost poslovne strane u uspjehu dizajna - i potrebu da to znanje prenese kolegama.